Smluvní podmínky

 

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.lansolution.cz (dále prodávající) pro zboží prodávaného za komerčními účely a vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
________________________________________

I. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou položky výslovně uvedené v objednávce (dále jen zboží). Veškeré zboží je jednoznačně identifikováno jeho názvem, cenou a velikostí.

II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky provedené v internetovém obchodě  jsou považovány za ZÁVAZNÉ. Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, které jsou k dispozici na www.lansolution.cz a že s nimi souhlasí. Skutečnosti nevymezeny Obchodními podmínkami se řídí příslušným Občanským zákoníkem v případě, že je kupující fyzičká osoba, která nejedná v rámci své obchodní anebo jiné podnikatelské činnosti.

Veškeré objednávky jsou vybavovány postupně, každá je přijata v den jejího doručení mailem, anebo telefonicky. Potvrzení o přijetí objednávky je doručeno nejpozději do 24 hodin. Dodací lhůta běží ode dne potvrzení objednávky. Jedině v případě potřeby upřesnění (pokud objednávka není kompletní) začíná běžet dodací lhůta dnem upřesnění.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvod jenž jsou prodáajícím neovlyvnitelné. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, a rozhodne se zrušit celou objednávku,  bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu, v zákonní lhůtě. 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, pokud bude zboží již trvale nedostupné. Kupující bude vždy o postupu informován.

III. Závazky prodávajícího

Prodávající se zavazuje, že bude kupujícím dodávat: 
- Pouze to zboží, které si kupující objednal prostřednictvím internetového obchodu, které je se zobrazeným zbožím ve shodě v maximální možné míře (drobné změny barev jsou možné, ke drobnému zkreslení barev může dojít digitalizací, pokud se vyskytují drobné vady - jsou vždy pečlivě popsány a uvedeny) 
- Zboží, které je v souladu s normami a předpisy platnými na území ČR

IV. Práva a povinnosti kupujícího

- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. 
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn na stránkách, a taktéž po obdržení potvrzujícího mailu. 
- Kupující je seznámen se skutečností, že prodávané zboží má charakter originálu. Proto nelze zaručit dokonalou shodu barev, rozměrů a vzhledu výrobků s vyobrazením. Foto je nutné chápat jako ilustrační. 
________________________________________

V. Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího je možné, pokud tak učiní nejpozději do 7 dnů od potvrzení objednávky, a to zasláním žádosti na email natykyky@gmail.com, kde uvede své jméno a číslo objednávky. V ostatních případech delších než uvedena lhůta je potřebná písemní domluva s prodávajícím a storno objednávky je platné až potvrzením prodávajícího.

Pokud nebude objednávka uhrazená do 7 pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu kupujícího a bez ohledu na datum splatnosti uvedený v objednávce.

Kupující nemúže stornovat objednávku po obdržení informace o odeslání zboží. V tomto případě je nutné řídit se odstavcem VII. těchto Obchodních podmínek.

Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

VI. Nevyzvednutá dobírka

Pokud prodávajíci po domluvě s kupujícím odesílá objednané zboží na dobírku, která nebude v termínu vyzvednutá, bude kupujícímu účtován zákonný nárok ve výši 170 kč jako smluvní pokuta z nesplnění závazku (viz občanský zákoník). Na tuto částku bude kupujícímu vystavena a doručena složenka. Pokud nebude složenka do 7 dní zaplacena, je prodávající oprávněn účtovat kupujícímu penále ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den + vedlejší náklady. Částka může být vymáhána soudně.
V případě, že se kupující po domluvě s prodávajícím rozhodne o následné odebrání objednaného zboží (nevyzvednuté dobírky) bude mu tato částka připočtena k dobírce minulé.

VII. Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní (neplatí pro nákup podnikatelů při uvedení IČO)

Kupující má právo podle § 53 odst. 6 Občanského zákoníku do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy.
Pokud se kupující rozhodne pro odstoupení v této lhůtě, musí být splněny následující podmínky:
•    zboží musí být na náklady kupujícího doručeno, popř. zasláno na adresu prodávajícího (ne na dobírku
•    zboží nesmí být poškozené ani nesmí jevit známky neodborného užívání nebo opotřebování (obaly nezničeny!!!)
•   zboží, jenž nemá původní obal, je použité a pod. je možné také vrátit, ale prodávající má právo ponížit vrácenou částku o míru opotřebení
•    zboží musí být kompletní včetně příslušenství, včetně kopie dokladu o koupi a včetně čísla účtu kam bude chtít kupující zaslat platbu

•    jestliže vrácené zboží bude použité, vyhrazuje si prodávající právo vrátit poměrnou částku sníženou o opotřebení.
 
________________________________________

VIII. Dodací podmínky a expedice zboží

Dodací lhůta začíná běžet prvním dnem po dni potvrzení přijetí objednávky (automatický email). V případě, že je objednávka nekompletní ze strany kupujícího a je potřebné další upřesnění, začíná běžet dodací lhůta dnem kompletního doplnění relevantních informací (jméno, barva, velikost a pod.)

Výrobní a dodací lhůta:
 
•  zboží skladem - 2 pracovné dni 
•  pokud je u zboží uvedena dostupnost ve dnech, pak platí uvedena doba

O konkrétní dodací lhůtě je kupující informován emailem potvrzujícím přijetí objednávky a následně emailem potvrzujícím přijetí platby a započetí dodací lhůty.

V případě, že není možné ze strany prodávajícího tyto termíny expedice dodržet, bude kontaktovat kupujícího a domluví se s ním na dalším postupu. Prodávající má právo prodloužit dodací lhůtu o maximálně 5 pracovních dnů bez nároku kupujícího na kompenzaci. Kupující má právo v tomto případě objednávku stornovat a informovat o tom prodávajícího nejpozději do 3 dnů od zjištění dané skutečnosti, že dodací lhůta bude prodloužena. Pokud kupující potvrdí souhlas s prodloužením dodací lhůty, beží tato dnem jeho potvrzení. Prodávající má právo objednávku stornovat a informovat o tom předem kupujícího, pokud je objednané zboží dlouhodobě vyprodané.

Doručení výrobků

  • Zboží je doručováno prostřednictvím služeb České pošty s.p. (dále jen doručovatel).
  • Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné a balné: při platbě dobírkou si k ceně zboží připočítáváme částku 160,- Kč, při platbě převodním příkazem na náš účet si připočítáváme částku 120,-Kč. Číslo našeho účtu a variabilní symbol obdržíte e-mailem.
  • Dodací lhůta u zboží skladem je zpravidla 1-2 dny.
  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.

Zásilky jsou odesílány kompletní (v jednom balíku). Rozdělení objednávky do více dodávek je možné ze strany prodávajícího jen v případě, že je část zboží nedostupná a hrozilo by nedodržení dodací lhůty celé objednávky. V tomto případě buou náklady na další poštovné hrazeny prodávajícím. Rozdělení objednávky do více balíků na vyžádání kupujícím je nutné potvrdit emailem s prodávajícím, jenž má právo naúčtovat vícenákady za přepravu kupujícímu.

Prodávající neručí za zpoždění dodání zboží vinou přepravce.
 

Zboží zůstává až do zaplacení celé kupní ceny majetkem provozovatele internetového obchodu www.lansolution.cz.
________________________________________

IX. Záruka a reklamační řád

Na zboží nabízené na v internetovém obchodě www.lansolution.cz  poskytuje prodávající záruku 24 měsíců (není-li uvedeno jinak)v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). 
Při převzetí zboží od přepravce (České pošty) je kupující povinen zásilku zkontrolovat, zda je nepoškozená. Pokud kupující zjistí na zásilce závady, je povinen uplatnit reklamaci u přepravce a sepsat s ním o tom protokol. Prodávající nenese zodpovědnost za vady vzniklé poškozením během přepravy.
Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci. Reklamaci obsahující oznámení o závadách je nutné zaslat na adresu: 
Natália Kykrychová, Leskauerova 8, 628 00 Brno, nebo na e-mailovou adresu: info@lansolution.cz 

Oznámení o závadách musí obsahovat:
- jméno a adresu kupujícího
- kontakt - telefon, popř. e-mail
- podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla

Po obdržení oznámení o závadách bude prodávající kupujícího informovat o následném postupu v závislosti na druhu zboží, zejména o tom, kam má kupující na vlastní náklady vadné zboží doručit. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzata. 
Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující doložil doklad o koupi zboží reklamovaného výrobku.
Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně zabaleného a chráněného zboží předaného kupujícím k přepravě nemusí být reklamace uznána.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v České republice bude oprávněná reklamace řešena do 30 dní opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny (cena zboží bez poštovného). V případě neoprávněné reklamace Vám bude zboží zasláno na Vaše náklady zpět.
Poskytnuta záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na úbytek spotřebního materiálu odpovídající běžnému používání. Uznat nelze ani závadu, která vznikla mechanickým poškozením (zejména pádem nebo nešetrnou manipulací), zacházením s výrobkem v rozporu s manuálem nebo použitím výrobcem nechválených komponent, příslušenství či spotřebního materiálu. K překážkám pro uplatnění záruky se dále řadí neodborné uvedení do provozu, poškození způsobené přepětím v elektrické síti nebo připojením k elektrickým rozvodům neodpovídajícím české technické normě, případně nadproudem. Záruka se rovněž nevztahuje na zboží, u něhož došlo k porušení pečetí svědčícím o neoprávněném přístupu k těm částem zařízení, s nimiž je oprávněn manipulovat pouze autorizovaný servis. Vyloučeny z uplatnění záruky jsou dále škody způsobené živelnou pohromou (např. blesk, či přepětí na lince ADSL),  nebo průnikem kapaliny do přístroje. Záruku rovněž není možno uznat, jestliže se neshodují výrobní čísla uvedená na faktuře a na štítku přístroje.

________________________________________

 

X. Ochrana osobních dat

Natália Kykrychová jako provozovatel internetového obchodu www.lansolutioncz  tímto prohlašuje a se zavazuje, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu www.lansolution.cz. Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze. 
________________________________________

XI. Závěrečná ustanovení

V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem. Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1.11.2011 a nahrazují jakékoliv předcházející obchodní podmínky. Vyhrazujeme si právo na změnu Obchodních podmínek bez předchozího upozornění.

 

Provozovatel internetového obchodu - KONTAKTNÍ ÚDAJE

Natália Kykrychová
www.lansolution.cz
Leskauerova 8
628 00 BRNO
tel.:             736 484 853       (telefonická dostupnost na uvedeném čísle je ve všední pracovní dny od 8:00 do 21:00)
IČO: 74420992
DIČ: CZ7951189180
email pro zasílání dotazů: info@lansolution.cz

email pro zasílání objednávek: objednavka@lansolution.cz